2013-04-10 ? 12:59:00

Camera Raw

Äntligen har jag fått allting att fungera med mitt älskade Photoshop! Allt ifrån att börja fota med RAW format till att få Bridge att fungera så jag kan öppna redan fotade, gamla jpg filer med Camera RAW! Allting inom loppet av mindre än 24 timmar. Äntligen kan jag få fason på bilder jag tyckt varit hopplösa innan. 

Så lycklig! 
 
Och bara för att visa det som övertygat mig om att detta är någonting jag kommer fortsätta med så slänger jag in lite bilder.
 
 
Kanske inte världens största skillnad, men att slippa alla mörka skarpa skuggor, få fram den riktiga färgen med några få knapptryck ♥
 
 
Att kunna fixa till "blurriga" bilder och få som silkeslena ♥
 
 
Och att ändra färger och allt så enkelt på bilder fotade i jpg som hade tagit näst intill timmar med vanliga medel. 
 
In love, do I have to say anything else ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: