2013-05-29 ? 14:47:16

Egoboost

På senaste tiden har jag egoboostat mig lite extra mycket. Jag är nöjd mindre missnöjd med min kropp nu än jag varit på länge. Hela mitt vanliga humör har kommit tillbaka med solen och jag känner mig faktiskt ganska tillfreds med tillvaron. Jobbet strular inte lika mycket som tidigare och jag har snart min första semester. Vilket är mer än skönt. Så allt är på min sida för en liten stund. 
 
Egopics blir det många av när jag är på humör och några bjuder jag på här.
 
 
 
 
Dessutom har det hinnits med en del kreativitet senaste tiden, men största fokus på bakning.
 
 
 
 
Och när jag känner mig tillräckligt självsäker och vacker för en sekund eller två ryker även kläderna för några extra ego aktiga foton.
 

Kommentarer
Anonym

Vacker kropp

2013-10-13 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: