2013-05-02 ? 09:41:12

Hej igen

Efter några dagars intensivt jobb i samband med Valborg och inventering så har jag äntligen lite ledig tid. Dagen idag består endast av 3 timmars jobbpass som en stund kunde varit 6 timmar. Men eftersom jag faktiskt inte haft något jobbsug efter mina små möten tackade jag vänligen men bestämt nej. Det är egentlgien min lediga dag så att jag ens tar ett 3 timmars pass tycker jag är snällt... 
 
Men men, Valborg har som sagt passerat och det blev en rellativt lugn dag eftersom jobbet höll mig kvar till 16. Senare på kvällen blev jag mer eller mindre handikappad då mina knän gav upp... Under gårdagen hade dom återhämtat sig hjälpligt så det gick iallafall att ta sig till jobbet. 
 
Och nu sitter jag och är ledig fram till 16. Men en hel dag ledigt framför mig imorgon. Vilken för en gång skull ska spenderas med en kompis på stan, som det låter nu. Länge sen sist nu. 
 
Jag känner att jag hamnat på en rullning i schemat som inte stämmer in med någon annan. Så när man väl är ledig så blir det svårt att hitta på någonting med någon annan. Men med tanke  på hur lite ledig man är också så är det ju förståeligt. Men det ger en möjlighet att städa och fixa hemma (tänkta positivt ska man väl göra). 
 
Vilket är precis vad jag tänkte ge mig in på innan jag ska iväg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: