2011-04-18 ? 13:52:00

Sen sist

Sen sist jag skrev så har jag jobbat klart i skolan, jag har varit ledig några dagar. Dessa har bestått utav vila, slipande, spacklande samt firande av min käre far som fyllde år i går. Så nu känns det som läget är under kontroll. 

Vi har tagit tag i sovrummet och nu lutar det emot att det inte kommer ske några fler bakslag. Men man vet ju aldrig...

Idag består resten av dagen av jobb och städande när jag kommer hem. Eventellt spackling också ifall jag orkar.
För nu vill jag bli klar lagom till slutet på veckan!
Kommentarer
Isabell

Svar: Yes, det har jag! Isabell Karlsson var namnet där, enkelt ;D

2011-04-25 @ 11:03:43
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: