2011-08-27 ? 09:22:00

Ett steg i taget

Igår skruvade vi fast de sista skruvarna på vår nya sängram. Så nu har vi kommit ännu ett steg på vägen till ett färdigt sovrum. Har vi tur och tid så ska vi nog försöka kolla på lister på måndag då vi båda är lediga. (det blir tyvärr inte så ofta nu för tiden...)

Annat som hänt på sista tiden är att jag förgäves försökt få tag på tandläkaren hemma. Har fått någon irritation, inflammation, infekion i en hörntand som efter 2 veckor börjar gå mig på nerverna. Men dom är på kurs så jag får fint vänta till på torsdag...

Dessutom har jag besökt ungdomsmottagningen för antagligen sista gången (eftersom jag nu tituleras som för gammal) och fått ett nytt recept utskrivet som jag hoppas är bättre. Har totalt lessnat på mitt nuvarande så lite ändringar behövdes. 

Så det är läget just nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: