2011-08-24 ? 22:07:00

Jag vill

Jag vill så mycke just nu. 
Det finns så mycke jag vill ha och göra. Inte minst här hemma!

Vi ska göra vårat somrum klart, en gång för alla. Vårt nya mål är att bli helt klara innan den 8 november. Det kändes som ett okej mål att bli klara inom ett år efter inflyttningen. Men för att nå det målet måste lister inhandlas, hyllor införskaffas och skruvas upp. En sängram ska vi ha också. Samt aningen en garderob eller hyllplan...

Men det är inte bara det jag vill göra, jag vill jobba massor så vi kan ordna resten här hemma också. Samt spara en del till julshopping resan som vi tänkte göra i december. 

Men det finns hela tiden en annan sak som lockar mer än allt det här... 
Och det vet ni nog vad det är. Men allt har sin tid. Nu ska jag ta en sak i taget och göra lite klart här hemma först!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: