2011-12-30 ? 10:40:00

Ojsan

Nu har det blivit sådär långt emellan inläggen igen. Men jag skyller på att jag varit sjuk och sprungit till närakuten titt som tätt. Ännu en gång har det varit UVI... 
Och den här gången fick jag också antibiotika som dessvärre inte tog. I alla fall inte den första kuren.

Sen har vi fixat lite hemma också, och det har lett till att vi nästan är klara med sovrummet. Det är bara listerna runt dörren som ska upp nu och elen som ska fixas lite, sen är det äntligen klart!

Vi har tagit hem Tigge också, Daniels katt. Han har  hunnit aktlimatiserat sig och jag tror han har det bra. Annars har det inte hänt så mycke mer än att det har varit jul och att vi har jobbat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: