2011-02-03 ? 23:19:00

Funderar fortfarande

Idag försökte jag lura fram ett svar från Daniel om vad som kommer hända på lördag-söndag nästa vecka. Men jag fick bara svaret att jag skulle ta med mig ett ombyte samt legitimation... 

Så jag sitter fortfarande här och funderar. Har mina aningar om att det innebär en liten tripp någonstans men jag är inte helt säker. Varför skulle jag annars behöva legitimation och ombyte? Men det kanske händer någonting annat också. Det ända jag är säker på är att jag är hemskt nyfiken!

Men på lördag nästa vecka lär det visa sig. Då ska jag äntligen får veta vad det är mitt hjärta har planerat för överraskning till mig. Jag hoppas bara att min överraskning till honom hinner komma innan dess också...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: