2011-02-18 ? 09:55:00

Pass

Igår fixade jag äntligen mitt pass. Så inom en vecka kommer det att vara klart att hämta. Känns så bra att äntligen ha gjort det, och att vi inte gjorde det på arlanda polisen istället. Det var rätt nära att vi gjorde det nämligen, men när de sa att det skulle kosta det dubbla och det skulle bara vara tillfälligt backade vi. Men nu är det i alla fall fixat så nu kommer vi kunna åka bort i mars om vi bara hittar någonstans att åka. 
Tills dess blir det jobb så vi kan åka. 

Och skulle vi inte åka så vet jag att sovrummet inte skulle klaga på lite uppmärksamhet. Även om vi jobbar med det så fort vi bara kan. 

Fast just idag vet jag inte hur mycket jag kommer jobba där inne innan jag åker till jobbet... Jag känner mig lite trött och sliten och skulle nog behöva ta det lite lugnt egentligen. Men vi får se, lite kanske jag orkar med ändå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: