2011-02-07 ? 09:50:00

Ska göras

Idag är första och sista jobbdagen för veckan. Känns faktiskt skönt att jag ska vara ledig så länge nu. Även om det är massor som ska göras.

Jag har en plan om att försöka ge mig på sovrummet i veckan igen, utöver alla andra planer som finns. Min pappa ska komma över en kväll med reglarna och innan dess ska jag försöka slipa och skära fina avslut på de gamla tapeterna. Sen ska jag eventuellt försöka spackla lite också... Vilket jag aldrig gjort innan, så det kommer att bli ett äventyr.

Men vi måste verkligen bli klara snart... Jag tycker det är så tråkigt att vi bara har en etta. Jag vill ha ett riktigt sovrum med en riktig säng. Det kommer bli så mycket mer plats överallt när vi är klara. Så nu ska jag verkligen ta tag i det när jag är ledig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: