2011-02-08 ? 07:59:00

Vad hände

Uppe med tuppen idag igen! Min plan var att få sova länge och vakna av mig själv någon gång runt 10 tiden. Men så blev inte fallet idag. Utan efter 7 ringde telefonen och det var så klart jobbet som hade ont om folk, igen. Så utan att tänka efter, nyvaken som jag var, så sa jag ja... En halv sekund efter samtalet var slut kom jag på att pappa skulle komma idag och hjälpa oss med väggen. Så det var bara att ringa till honom och avboka det. Så i morgon, då kommer han i stället. 

Vad har egentligen hänt den här veckan? Jag skulle ju vara ledig! Min planering gick helt i kras så det är väl dags att göra en ny...

Måndag - Jobb
Tisdag - Jobb
Onsdag - Träffa Veronica och fixa väggen på kvällen
Torsdag - Jobb
Fredag - Ledig
Lördag - Daniels planer
Söndag - Daniels planer

Usch, jag som verkligen såg fram emot ledigheten. Jag som behöver sova... Men samtidigt ska jag ju inte klaga, jag har ju fått ett jobb! Och det här kommer visa sig på lönebeskedet senare, det är det som får mig att kämpa på. Så, nu ska jag göra mig klar och åka iväg så småningom, på min egentligen lediga dag...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: