2011-02-05 ? 09:42:00

Veckan

Lördag idag och det betyder, sista arbetsdagen den här veckan. Sen har jag bara jobb på måndag inplanerat och sen är resten av veckan ledig! Ska bli så skönt att få vara hemma och vila upp mig. Men samtidigt blir det inte bara vilande i veckan som kommer.

• Måndag blir det som sagt jobb. 
• På tisdag ska jag städa hela lägenheten tänkte jag.
• Onsdagen har jag planerat in att ta en dag på stan med Veronica.
• På torsdagen blir det till att slappa lite
• Fredagen innebär eventuellt ett besök i den svenska huvudstaden, men vi får se.
• Lördag och söndag är jag upp bokad med Daniel och jag har fortfarande inte en aning om någonting mer än att det blir ett besök på Arlanda.

Så det är på ett ungefär hur veckan ser ut. Men först ska jag jobba idag och när jag slutat ska jag åka över till Fredrik för att tillbringa kvällen/natten med honom och Daniel. Sen antar jag att det bär av hemåt igen på söndag förmiddag/mitt på dan. För jag skulle vilja ta en tur till Ikea och titta efter lite saker. Bland annat en sån där som man sätter dusch munstycket i.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: