2011-01-14 ? 17:53:00

Daniels dag

Idag är det den 14 januari och Daniels födelsedag. Tänka sig, mitt hjärta blir hela 24 år idag.
Men än har vi inte hunnit fira eftersom jag jobbade tidigt och han jobbar sent. 
Däremot räknar jag med att fira honom lite när han kommer hem.

Jag har fixat hem blommor och tåra som jag ska ställa fram till i natt när han kliver in genom dörren.
Dock har jag inte hunnit köpa honom någon present eftersom jag blev tvungen at jobba över nu på kvällen...

Men vi ska åka och handla lite i morgon innan alla kommer så då ska jag låta honom peka ut en present själv, av det slaget jag nu hade tänkt mig.

Dessutom har jag, och ska jag, baka lite. Så det kan man väl säga är en liten present ifrån mig också.
Sen kanske han även får sig en liten överraskning när han kommer hem också.

Men det får vänta, än är han inte hemma på några timmar...
Kommentarer
Isabell

ÅÅH vad fint och ljust det var här! :D



Och jag hjälper gärna till, bara att fråga ;)

2011-01-14 @ 21:02:35
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: