2011-01-18 ? 10:52:00

Funderar

Jag sitter fortfarande och funderar på resan i mars. Jag vet nog egentligen inte vart jag vill åka, men det skulle vara skönt att lämna Sverige i alla fall och bara få åka iväg och mysa med min älskling.

Det lutar nog emot värmen, men vilken sorts värme; det är frågan.
Medelhavs-värme? Öken-värme?

Det kommer nog bli som förra gången, när vi reste till Milano. Daniel kommer med förslag och jag njuter av att vi ska åka bort så han får bestämma allt.

Men till värmen har jag sagt i alla fall och gärna någonstans nära vattnet så man kan bada, men ändå i ett område där det finns saker att se och uppleva!

Vi får helt enkelt se, det är ändå ca 1,5 månad kvar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: