2011-01-28 ? 10:42:00

Helgen

Idag blir det städande hemma innan jobbet kallar igen. Mina planer på att hinna jobba lite med sovrummet till helgen ändrades när jag fick ett jobb pass på lördagen och så kom jag på att jag ska åka hem därefter för att kunna träffa tjejerna på söndag i kyrkans hus.

Så det får vänta till senare med att fixa där inne. Dock tror jag att min pappa kommer över på måndag för att hjälpa oss att mäta ut reglar och skivor. Samt ta en titt på elen igen. Så vi vet hur vi ska göra med allt.
Det är inte så lätt när man inte har en aning själv vad som ska göras och vi vill ha den bästa möjliga kvaliteten när vi är klara! Så lite hjälp låter inte helt fel. Speciellt inte när den kommer ifrån min pappa.

Jag saknar faktiskt att jag inte träffar min familj lika mycket nu som när jag bodde hemma. Men när det blir lite lugnare så ska jag bjuda över dom och bara umgås!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: