2011-01-20 ? 08:35:00

Jobb

En ny dag har börjat och liksom gårdagen innebär den här dagen en massa jobb. Först var det planerat att det skulle bli en ledig dag för mig så jag kunde pyssla lite hemma. Men jobbet ringde igår kväll och bad mig komma in. Då var det bara att finna sig i det och kliva upp tidigt idag igen.

Imorgon blir det samma sak, även om jag hinner sova ut ordentligt då eftersom jag har ett eftermiddags pass!

Sen är jag faktiskt ledig lördagen, hela lördagen och då ska jag försöka ta det lugnt och vila upp mig för en veckas jobb igen. Samt jobba lite med kaoset i sovrummet.

Lite tråkigt inlägg kanske med bara massa pratade om jobb. Men de här dagarna med jobb kommer innebära att jag kan skriva om någonting roligare senare när vi tar "semester". Så jag får kämpa på!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: