2011-01-24 ? 10:15:00

Renovera till helgen

Okej idag är det måndag igen då. Egentligen skulle det här vara andra dagen i rad som jag jobbar. Men efter en liten incident i fredags då jag blev matförgiftad så blev det inte som planerat. Men jag fick i stället tid att vila upp mig och fylla på mina lager igen.

Så nu känner jag mig pigg nog att åka iväg igen. Även om det skulle varit skönt att få lite mer ledighet...

Men på lördag-söndag så planerar jag att vara hemma och försöka ta igen lite tid med renoveringen av sovrummet. Det ska slipas och fixas medan vi väntar på assistans ifrån pappa, som ska hjälpa oss med nya reglar och eldragning.

Men det kommer bli fint! Ser verkligen fram emot att få det klart så vi kan börja med renoveringen av vardagsrummet också. Sen får vi se om det blir köket eller badrummet efter det kanske.

Men just nu; sovrummet måste bli klart! Dels för att vi inte klarar av att sova så mycket längre på en luft madrass men också för att vi vill ha den tvåa vi köpte och inte bara en etta. Men snar så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: