2011-07-03 ? 16:55:00

Fullt ös

Nu har det än en gång gått lång tid sen jag skrev... 

Men jag har börjat jobba igen efter ledigheten och även varit helt inne i kamerans värld. Fotat, tittat på tillbehör och fotat ännu mer. Tycker det är så kul att äntligen ha en ordentlig riktig kamera!
Dessutom har jag varit förkyld vilket antagligen ledde till en spricka i ett revben som äntligen känns bättre!
Men men, annars är det inte så mycket som händer för tillfället. Jag jobbar, Daniel jobbar, vi har hjälpt några kompisar med sin flytt och dessutom planerar vi en eventuell resa till Riga på fredag till söndag. Hoppas det blir av så jag kan testa min fina kamera i utlandet också.

Men ifall vi ska resa bort, det betsäms nog i morgon eller lite senare i veckan. För just nu är ingenting hundra. Men jag håller tummarna!

Nu ska jag pyssla vidare med mina bilder och en sida jag ska visa dom på... 
Mer får ni veta senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: