2011-07-24 ? 11:40:00

Funderar och tänker

Jag vet inte varför, men den senaste tiden har jag funderat mycke på giftemål och Daniels och mitt framtida bröllop. Jag har ingen aning om varför det kommit upp extra mycke i mina tankar just nu, men det kanske är för att det känns som det börjar bli dags. 

Jag vill inte vänta tills jag blir gamal med att gifta mig, men jag vill heller inte skynda på det bara för att få det gjort. Men jag tänker på det mycket. Funderar på vilka personer jag önskar i olika roller, vilka jag vill dela dagen med och liknande.

Dock känns det som vi kommer få vänta lite med firandet, och det på grund av tiden mycke. Jag vill verkligen inte stressa fram alla  beslut och göra någonting halvhjärtat. Utan det ska vara perfekt ♥

Datumet är bestämt, det är bara året vi funderar på...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: