2011-06-10 ? 12:43:00

Bokat

Nu känns det som om läget börjar bli under kontroll. Vi har bokat biljetter till alla möjligheter att komma iväg. Ifrån Arlanda, Oslo, Frankfurt och Köpenhamn. Bara för att vara på säkra sidan att vi kommer med något av dem. Men jag tror det såg bäst ut ifrån Oslo...

Sen är hotellet bokat också. Fick bli ett enstjärnigt hotel. Men det har det nödvändigaste och det var billigt och bra. Så vi kommer att bo 4 nätter på hotellet Hotel Riverside Studios.

Vi ska föröska göra en plan på det vi vill hinna se och sen på söndag morgon bär det av!

Dock är jag lite nervös inför själva resan, vi ska försöka åka Business och då finns det vissa klädkoder man mäste följa. Och det gör mig lite nervös eftersom det jag hade tänkt mig att ha inte var godkänt. 

Inga jeans, gympaskor, t-shirts, korta kjolar mm...

Så jag ska försöka leta rätt på lite bättre kläder samt låna ett par skor utav mamma. Samt hämta en resväska som jag ska låna utav henne också. Så ikväll bär det av hem till mamma och pappa för att säga hejdå innan vi far iväg. I morgon åker jag hem igen och inhandlar det sista med Daniel.
Nervös? Japp, men det kommer nog bli bra till slut... 
Kommentarer
Isabell

Blir nog bra det där! :D

2011-06-11 @ 19:14:24
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: