2011-06-03 ? 10:38:00

Sjuk

Sitter och tar det lugnt framför teven. Drog på mig en ordentlig förkylning när jag var hemma hos föräldrarna sist.

Feber, huvudvärk, ont i halsen och tugnt att andas, kan det bli bättre... 

Jobbade 6 timmar igår och mådde dåligt varje minut. Resten av gänget skulle iväg på personalfest så jag kände inte att jag kunde ringa in och vara sjuk. Så det vara att bita ihop. Men då höll jag också på att kollapsa när jag kom hem. 

Idag skulle jag ha jobbat. Men det får bli en hemma dag i stället. Måste verkligen vila upp mig idag så jag kanske mår lite bättre snart. Men efter ca 12 timmars sömn känner jag mig liiiite bättre i alla fall. 

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och vila...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: