2011-03-23 ? 08:01:00

Fullt upp

Det är så mycket som händer samtidigt som det är så lite...

Vi håller på och jobbar med sovrummet för fullt när vi inte jobbar. Och även om vi tyckte vi kommit en bit på vägen så har vi nu fått ett bakslag som innebär att vi måste slipa om en eller två väggar för att sedan spackla om dessa ännu en gång. Det känns inte alls speciellt motiverande så jag vet inte om jag orkar gå in där idag innan jag ska göra mig klar för jobbet. 

Men vi får se.

Annars så är det jobbet som tar mycket tid. Känns som jag jobbar nästan hela tiden och det blir lite slitigt i längden. Speciellt när man får utskällningar utav kunderna för saker som man inte kan rå för! Att det sitter fel priser uppe och att kunderna inte kan se efter ordentligt. Det är faktiskt inte mitt fel.

Händer det en gång till tror jag att jag bryter ihop, så jobbigt va det sist. 

Men men, det är ett jobb och jag måste bita ihop och ta emot allt för att kunderna ska kunna tänka sig att komma tillbaka i framtiden...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: