2011-05-24 ? 05:45:00

Dagens planer

Idag blev det till att gå upp tidigt. Dels för att jobbet kallar men också för att älsklingen ville ha lite sällskap till frukosten.

Idag ser schemat ut som följande:

Jobb mellan 6:50 och 14:00.
Sen ut en sväng till studentstaden och låna en sak av min gamla praktikhandledare. 
Sen iväg och hyra släp, som vi kan ha för att hämta soffan hos farmor med.
Efter det bär det av hem för att montera ihop den och sen blir det äntligen lite lugnt.

Känns som vi tagit lite för mycke saker på dagens agenda. Men det ska säkert gå bra ändå. 

Jag hoppas bara att det inte är jag som måste köra bilen idag med släp och allt, för det vet jag inte om jag orkar... 

Men men, det lär visa sig. Nu ska jag städa av lite innan det är dags att ta mig till bussen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: