2011-05-25 ? 21:35:00

Inte långt kvar

Sitter och gottar mig åt lönen som kom in idag. Och så sitter jag och väntar på att det ska bli fredag så min andra lön kan komma!
 
Känns så skönt att komma hem efter en stressig och jobbig (och speciellt lång) dag och sen se att man för lön för mödan. 

Kan det bli bättre?!

Sen sitter jag och längtar bort också, till resan vi hoppas åka på. Har hört mig för och nu låter det som vi vet när vi tänker åka (om det nu finns plats). Vi tänkte försöka satsa på söndagen den 12.
Men allt är inte hundra än. 

Så det är ca 2,5 veckor kvar. Vilket inte känns så jätte mycket när vi planerat det i lite mer än ett halvår. 

Så snart, snart, kan det kanske komma upp lite intessantare inlägg med mysiga bilder och information om USA...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: