2011-05-23 ? 09:43:00

Just nu

Tänkte betätta lite om hur allt ser ut hemma hos oss för tillfället.

Jag jobbar och står i så vi ska kunna äka iväg till New York om mindre än en månad. Om det nu blir så att resan bär iväg dit, vi får helt enkelt se hur det ser ut med biljetterna! Annars får vi bara åka någon annan stans, men det blir nog ganska säkert USA i alla fall.

Hur det går med ballsamkuren för håret? Jo det går väl helt okej, jag tycker inte det är så stor skillnad från att sluta med schampo. Kan faktiskt tycka att det är liiite liiite sämre eftersom håret inte är lite mjukt och mysigt som det va innan. Men jag ska försöka kämpa på en stund till så får vi se vad som händer.

Med att sluta med socker går det också helt okej, förutom första dagen när det bjöds på tårta på jobbet... Men det är inget sött som följt med oss hem när vi handlat i alla fall, och det vi har hemma har vi stoppat undan ordentligt. 

Och det känns faktiskt helt okej i kroppen även om jag trodde sötsuget skulle vara ohanterbart. Och jag hoppas att detta i sammarbete med att ta nästa steg att komma ut och röra på sig kommer hjälpa inte bara mig utan också sötnosen att komma till våra mål.

Men ett steg i taget, nu blir det mindre socker, sen blir det att utforska områdets gångvägar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: