2011-11-09 ? 08:53:00

Inför julhandeln

Tillbaka igen!

Hänt en del sen sist. Vi har fullt ös på jobbet. Jag har varit på visning på mormors hus som tyvärr är ute för försäljning nu...

Sen har jag tagit ledigt för att åka iväg på semester i december. 1-7 är jag ledig så då hoppas vi att vi kan komma iväg. Och som det ser ut nu så kommer det bara bli Daniel och jag som åker. Men det blir mysigt ändå! 

Men först ska vi åka in till stockholm på fredag och skaffa varsit visum. Och kanske kolla på en väska till mig... 

Men det mesta ska vi shoppa när vi åker. Pärlor och silke står på min lista just nu, sen ska jag försöka kolla upp vad vi ska göra också. Men muren och förbjudna staden räknar vi med att hinna med.

Blir att kolla upp det en dag när jag har lite tid över...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: