2011-10-03 ? 22:52:00

Lite fix

I förmiddags pratade jag med älsklingen om vilka planer jag hade för lägenheten och hur jag tyckte vi kunde göra med vissa saker. Och nu har jag precis suttit och gått igenom IKEA katalogen där jag hittade bilder som är precis så jag tänkt mig.

Det finns massa saker vi egentligen borde ta tag i här hemma. Men på torsag ska det faktiskt försöka fixa bort lite från listan. Vi ska äntligen kolla på lister, ta en tur till IKEA, MIO och lite andra ställen och kolla på lite förvaringsmöbler. 

Tavelhyllorna är äntligen uppe i sovrummet och det har blivit jätte mysigt! Nu ska vi bara fixa listerna så kan vi vara nöjda. Efter der blir det att säta upp hyllor i vardagsrummet så vi kan få lite mer plats till annat. Kanske att vi fixar hem resten av soffan så det blir en hörnsoffa... Nya gardiner ska sys och små piff ska fixas...

Vi får se, men det ska i alla fall bli hyllplan vid skrivbordet som vi kan ha pärmar och mappar på.

Det kommer bli så fint när det blir klart här hemma! Även om renoveringen av vardagsrummet får vänta ett tag till... Vi orkar verkligen inte ta tag i det just nu. Speciellt inte med tanke på hur lång tid sovrummet tog. Dessutom har vi ingen tid att jobba med det på.  Men det ska bli av!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: