2012-04-18 ? 17:49:00

Step up

Idag ska jag ta tag i mig själv och lite saker som behöver göras här hemma. Det blir till att storstäda i byrån där jag ska få plats med alla mina kläder efter dealen med Daniel. Har tänkt göra det i några veckor nu men nu ska det äntligen bli av! Ska rensa bort lite gammalt och lägga uppe i förrådet och hoppas att jag kan gå ner lite igen så jag kan använda det igen. Men så länge så får det bo däruppe. 

Sen har jag börjat fundera lite också, blev ju sjuk här för inte så länge sen. Efter påsk stressen och maten fick jag ännu en gång UVI. Och nu hra jag börjat fundera över om det kan vara någonting allvarligare med det. För det kom tillbaka efter påsk när jag druckit och ätit sött och med tanke på att surt hjälper att lindra eftersom bakterierna inte tycker om det så har jag börjat fundera på om det kan röra sig om diabetes eller någonting sånt...

Googlade lite och visst, det står att UVI kan vara ett symptom. Så nu blir jag väl tvungen att åka till vårdcentralen och göra ett blodsockerprov...
Inget jag ser fram emot, för jag vill verkligen inte att det ska vara något fel på mig. 

Men jag vet inte vad jag ska göra. Men det känns som att ett blodprov ligger först på listan, sen får vi se vad det visar, visar det sig vara grönt går jag vidare med att boka tid för underreds besikting... 

Och skulle det också vara grönt vet jag inte vad jag tar mig till... 

Men håll tummarna för att det inte är någonting farligt i alla fall!
Kommentarer
chubby

nämen du har ju oxå blogg! :)

2012-04-18 @ 20:25:41
URL: http://hihaters.spotlife.se
christoffer

jag hoppas på det bästa

2012-04-18 @ 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: