2012-04-22 ? 17:00:00

Trebenta bord

Sådär nu har man hunnit smälta det som hände i fredags lite och det kanske är dags att berätta lite om det? 

Jag trodde det skulle vara jätte läskigt men det var faktiskt inte så farligt, visst till en början så va det läskigt att se hur det fungerade och att det faktiskt stämde.

Men när man började få reda på lite roliga grejer så kändes det faktiskt okej. Dock tog det ganska lång tid innan jag vådade ställa några frågor själv. Men jag tog mod till mig och frågade bland annat om ifall farfar hade det bra, där var svaret JA. Samma fråga om mormor och ännu ett JA. Sen tog jag mod till mig och frågade om farfar visste att vi va där sista gången...

Jag både ville och inte ville veta svaret på det, men jag fick ett JA till svar även där!

Kändes så bra att veta det. Har ju gått och haft ganska dåligt samvete över att jag inte va in tidigare men nu känns det ändå ganska bra. 

Fick även känna på att sitta vid bordet och "hålla det varmt" jag med. Och det fungerade verkligen. Först kändes det som dom andra hjälpte till att lyfta och trycka ner bordet men sen när jag verkligen kände hur det fungerade själv så trodde jag verkligen på det. Frågan är bara om svaren vi fick stämmer. För det fanns gånger som bordet erkände själv att det lurade oss.

Men över lag så var det en väldigt häftig upplevelse och det är verkligen någonting jag vill göra om. Och när jag gör det så vill jag skriva ner frågor innan så jag inte blir lika ställd igen. För det blev jag verkligen den här gången!

Men som sagt; häftigt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: