2012-04-19 ? 21:40:00

Välförtjänt

Sitter i soffan och ser mig omkring och inser att jag egentligen borde göra någoning annat än kolla på tv. Men samtidigt tycker jag att jag gjort rätt för att få sitta och ta det lugnt efter ett jobbpass på 10 timmar.

Siter lite och funderar på morgondagen också, vet inte vad den kommer att för med sig. Men jag hoppas att det blir bra och inte allt för läskigt!

Så vad ska jag göra? Jo jag ska följa med hem till Malins mormor och uppleva ett trebent bord. Ett bord där man kan tala med andar. Låter väldigt läskigt men samtidigt väldigt spännande och när jag nu får chansen att uppleva det så måste jag ju ta till vara på den! Frågan är bara vem vi får tag i, OM vi nu får tag i någon. Men det återstår att se.

Innan dess ska jag fokusera på hur jag vill att den här dagen ska sluta, och hur morgondagen ska börja. Förhoppningsvis i famnen på Daniel, men det ska nog inte vara några problem.
Kommentarer
Anonym

Åh häftigt! Du måste berätta sen hur det gick :) / Hanna

2012-04-19 @ 22:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: