2012-04-03 ? 10:13:00

Mobbing

Jag känner att det håller på att urarta sig totalt på jobbet nu. Vuxenmobbing påväg? 
Jag har ju klarat av barnmobbing och tånårsmobbing så varför inte testa den vuxna varianten också? Det känns bara så löjligt att vuxna människor ska behöva bete sig såhär. Trodde faktiskt att det skulle bli bättre från skoltiden och att man skulle slippa gå igenom sånt här igen. Men tydligen hade jag väl fel...

Men men, det kanske är dags att dra vidare om situationen inte blir bättre. För jag orkar inte med att gå till jobbet och må dåligt eller tro att jag ska göra fel hela tiden. Jag vill fokusera på det jag ska göra och använda all energi på det så jag gör ett bra jobb. 

Men vi får väl se vad framtiden visar, antingen löser det sig på det ena eller det andra settet. En sak är i alla fall säker, blir det inte bättre snart utan istället sämre, då vet jag någon som tar upp detta med chefen. Även om det kanske ändå slutar värre för mig så kanske andra slipper undan det. För jag klarar mig alltid, det värsta som kan hända mig är att jag slutar...
Kommentarer
Amanda

Gör allt för att DU ska må bra! Det är allt som spelar roll!

2012-04-03 @ 11:09:32
URL: http://addtastic.wordpress.com
Isabell

Stå på dig sofia, du är så bra. Du vågar vara dig själv, kanske är det det som folk stör sig på? Sluta i alla fall inte med det! Det är dem det är fel på, inte dig. <3

2012-04-03 @ 20:06:23
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: