2012-08-07 ? 22:39:00

At this moment

Nu har det gått ett tag igen då det inte hänt så mycke. Jag lever fortfarande men det där lilla extra har inte hänt som gör det roligt att sätta sig framför datorn och skriva. Dock känner jag mig "tvungen" att skriva någonting i alla fall. 

Det jag har gjort den närmsta tiden är att fota, några bilder har kommit upp här och på andra sidor på nätet. Inget jätte speciellt men någonting som fått mig att fördriva tiden i alla fall. Finns många saker jag skulle vilja fota men jag har inte tiden och orken till det nu när jag jobbar så mycket. Och är jag väl ledig så är inte vädret på min sida. Men det kommer fler tillfällen! Funderade ett tag på att stöka om köket till fotostudio imorgon när jag är ensam hemma och ledig. Men jag är inte helt säker på vad jag vill göra så vi får väl se. Planer finns ju alltid men däremot inte orken.
 
Dessutom vill jag ha frivilliga människor snart. För det börjar bli lite lessamt att bara fota självporträtt. Dessutom när det leder till att man aldrig blir nöjd eftersom motivet inte är det man önskar. Men fästmannen ställer ju inte upp, han har väl fallit offer för kameran lite väl många gånger så han ska få lite lugnt ett tag framöver. Men andra människor skulle vara roligt. Även om jag varken kan eller vet hur allt går till på riktigt egentligen... 
 
Men tills dess får jag nöja mig med det jag har. Det positiva är ju att man lär känna sin kropp lite bättre!
Kommentarer
Isabell

hej sofia! du får gärna fota mig om du vill :) inte för att jag är särskilt van framför kameran egentligen men det skulle vara kul!

Svar: Det skulle vara skoj :) då är vi lite lika, ovana båda två ^^
None None

2012-08-07 @ 22:44:17
URL: http://isabellicious.blogg.se
Reine

Jag är ju oxå villig, men det vet du ju redan. ;)

Svar: Jo men det är väl bara att komma ner hem någon gång då ;)
None None

2012-08-08 @ 11:27:41
Amanda

Jag vill! Så kan vi hitta på massa konstiga och konstnärliga grejer! Älskar sånt!

Svar: Tack gärna! :D
None None

2012-08-08 @ 11:39:55
URL: http://addtastic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: