2012-08-28 ? 10:49:00

Fungorum

Äntligen har jag lyckats rensa och delat all svamp jag fick med mig hem ifrån mamma och pappa i helgen. Plockade lika mycke till med farmor ville ha lite också så vi delade nästan lika. Tänkte att hon ville ha lite mer då jag tänkte att jag skulle plocka höstisar sen när dom kommer ordentligt också. Hittade lite men det är inte riktigt dags än.
 
Nu ska dom bara torkas och sen ställas undan i fina glasburkar så Daniel kan laga god mat med dom när han känner för det. 
 
 
Dessutom har vi som det syns på bilden ett nytt bord. Inföskaffade i ett barbord som passar så himla bra i köket!

Så himla bekvämt att jobba i den höjden så det är verkligen ett bra köp. Nu ska det bara fräschas upp lite mer i köket och sen är vi nog nöjda!
Kommentarer
Ulrika

Jag förväntar mig en inbjudan inom kort nu! ;)

Svar: haha joo jag måste nog fixa till någonting snart ;) frågan är bara var, när och hur XD
None None

2012-08-29 @ 08:52:26
URL: http://uzzikuzzi.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: