2012-12-03 ? 23:01:49

Missions

Läget på jobbet blir bara värre och värre...
 
Men nu har jag inte tid att tänka på det för några timmar! Imorgon är min lediga dag och den ska spenderas hemma hos mamma och pappa.
 
Jag tänkte dra ut ganska tidigt och eventuellt köpa med mig lite smått och gott och ställa mig och baka lite när jag kommer. Kommer ju att vara ensam hemma där tills mamma kommer hem. Men det ger mig bara lite tid att göra sånt som är tråkigt att göra när alla är hemma. Och dessutom hinner jag som sagt baka lite.
 
Men sen funderar jag på om jag kanske ska ringa farmor och se om hon är hemma, samt att fota lite om vädret vill vara på min sida. Det hade ju tydligen kommit mysigt mycke snö som jag vill föreviga!
 
Genast blev listan lång... Men startar jag tidigt med att hämta saker på posten när dom öppnar så borde allt gå min väg! Dessutom behöver jag inte bege mig hem förrän på kvällen i skaplig tid. 
 
Men först av allt ska jag stanna uppe och vänta på att Daniel hör av sig så jag kan hämta honom efter julbordsätandet med jobbet. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: