2012-07-25 ? 12:43:00

At the moment

Känns som en ny svacka är påväg. Vilket jag verkligen föröker undvika. Dom kommer alltid att finnas där, bara större eller mindre, och just nu satsar jag på att göra som mindre, få ett planare och lugnare liv. 
 
Det är inte lätt men huvudsaken är att jag försöker.
 
Jag mår bättre med mig själv samtidigt som jag bara vill komma till det stadiet att jag är nöjd. Är en lång bit kvar men varje dag blir avståndet kortare och kortare vilket känns bra. Resultaten kommer smygande i form av komplimanger och kommentarer som får mig att må bra. Att det börjar synas att jag är påväg är ett stort steg och ännu bättre kommer det bli.
 
Dock finns det fortfarande många saker jag ser hos mig själv som jag inte är nöjd över... Dom finns där, antagligen dolda för alla andra. Men jag ser dom så klart och tydligt och tror därför att alla i min omgivning också gör det. 
 
 
Men jag ska sätta hårdare gränser till mig själv, pressa mig mer än innan och hoppas att resultaten kommer snabbare. Jag ska ner under 70 sträcket den kommande månaden och förhoppningsvis mer därtill!
 
Det är inte lätt men det kommer att gå om jag bara bestämmer mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: