2012-07-16 ? 12:51:00

Nuet

Idag blir det en slapp dag fram tills jag börjar. Känner att jag inte orkar fara runt och göra massa grejer hela tiden så det får bli lite städande och matlagning idag istället. Imorgon däremot är jag ledig så då kanske man ska försöka hitta på någoning att göra istället. 
 
Lite sugen på att baka någonting gott och bjuda över några vänner eller så. Men jag vet inte vilka som har tid och lust.. 

Så det lär ju ändå bli en slapp ensamdag. Men vi får se. Resten av veckan är öppen för förslag också. Några planer kanske finns men vi får se. Dessutom jobbar jag en hel massa så det kanske inte blir så mycke ändå. Och den trenden ser ut att hålla i sig, med jobbandet alltså. Men det är skönt också. Man vet att man har någonting för sig i alla fall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: