2012-07-05 ? 13:24:00

Resultat

Liten uppdatering om mitt liv kanske passar på plats nu också...
 
Sådär nu har allt äntligen börjat gå så som jag vill! Efter mycket om och men så bestämde jag mig här om dan att jag skulle ta tag i min viktnedgång och efter 3 dagars tänkande på vad man stoppar i sig och ifall man verkligen är hungrig så har vågen äntligen visat lite resultat. 
 
Startvikten var på ca 76 kilo för tre dagar sen och idag när jag tog mod till mig så visade vågen 73,8 vilket enligt mig är väldigt bra! 
 
Jag antar att mitt mål kommer att vara lite hälsosammare än förra gången, då var det under 50 jag skulle ligga och nu är mitt nya mål tio kilo mer, alltså 60. Men det kan komma att ändras ifall jag känner att jag mår bättre med en lite högre siffra men jag ska åtminstone ner under 70 sträcket! Och det är ju inte så långt så det borde jag klara ganska snart. Speciellt med nergången som varit nu.
 
Dock vet jag att det antagligen kommer att stiga igen. Jag menar, det pendlar ju alltid... 

Men jag ska kämpa och bli nöjdare och gladare med mig själv. Vilket jag är på mycket god väg till att bli! 
Kommentarer
Sofie

Så duktig Sofia! :)

2012-07-05 @ 14:22:28
Eva

Yay! :D

2012-07-05 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: