2012-07-03 ? 13:15:00

Välbehövligt pushande

Efter mycke om och men igår så kom vår nya soffa äntligen hem till oss! Mycket trixande för att få upp den i spiraltrappan eftersom den inte gick in i hissen men nu står den äntligen på plats. Och invigning av den blev det igår med goda vänner.
 
 
Dessutom fick jag lite välbehövligt pushande igår också, med vetskapen om att jag kan få hjälp med några photoshoots jag har funderat på. Dock måste rekvisita införskaffas och en hel del planerande av tillfälle, plats och utrustning. Dessutom måste jag se till att jag kan "ta komandot" och få bilderna som jag vill ha dom. Men det ska bli skoj att göra någonting nytt och ordentligt för en gångs skull!
 
Ser verkligen fram emot när allt faller på plats och det här blir av, frågan är bara vart vi ska bege oss och när... Men det löser sig. Skoj kommer det i alla fall bli. När allt är på plats och datumet spikat kanske jag avslöjar mer men just nu känns det som ett projekt som kan rinna ut i sanden så jag vill inte avslöja för mycket. 
 
Men det kommer i alla fall bli en möjlighet för mig att utvecklas och växa vilket känns så bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: