2012-07-16 ? 23:22:00

Växla upp

Mycket nöjd över dagen när man får höra att allt "slit" man lagt ner ger resultat! Fick nämligen höra att jag såg smalare ut idag och känns som det är det jag gått och väntat på sen jag började. Visst, Daniel har kommenterat mitt utseende ett flertal gånger men det känns som han vet att jag vill höra det. Så jag vet inte om det är för att vara snäll eller ärlig. 

Men nu har jag i alla fall fått höra det! Och bättre ska det bli, ligger för tillfället fortfarande och pendlar runt 73 vilket känns bra. Men några kilon till ska rasa av mig och snart så. Får helt enkelt lägga i en högre växel. 
Kommentarer
Johanna

Det är slitsamt och jag hatar det! Du är duktig så gör ansträningen. Jag själv behöver ta tag i mitt liv och vikt. Jag va ute och joggade igår och idag. 30 min klarar jag ca 5 km.. Jobbigt.. Hoppas det ger resultat snart för mig med.. Jag har dock inte ändrat kosten nått. Försker äta mindre socker men det är just kosten som är mitt problem. Jag älskar att äta..GOTT! Hur gör du? kram

Svar: Vi har börjat med LCHF-metoden :) Fungerar utmärkt. Så vi äter gott och går ändå ner :) Dock har jag dragit ner en hel del på måltiderna också. Men det ger i alla fall resultat. Planen va att jag skulle börja träna också, men så långt har jag inte kommit än...
None None

2012-07-16 @ 23:45:29
URL: http://johannahelen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: