2012-06-29 ? 05:49:00

Ännu en dag

Sådär nu har man börjat komma tillbaka i samma hjulspår som vanligt igen. Känns både skönt och lite tråkigt att det går så snabbt att komma tillbaka... 
 
Idag blir det jobb som vanligt, dock bara mellan 7 och 13 så det är ju helt okej. Efter det så bär det av hemmåt och senare ikväll kanske det bär iväg till några goda vänner för ännu en filmkväll. Mycket trevligt om jag får säga min mening.
 
Men först blir det alltså lite jobb. Öppning bör innebära att det är ganska lugnt och jag hoppas det går bra fram tills jag slutar. Känner att jag inte har riktigt orken efter så lite sömn att hantera för mycket stress. Men det ska nog gå bra.
 
Kommer i alla fall somna ovaggat ikväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: