2012-06-18 ? 11:05:00

Funderar

Sitter här och funderar lite över valen jag gjort och över dem som blivit gjorda åt mig. Vissa saker kommer fram med tiden som gör att man blir osäker, även om jag inte vill byta bort det jag har så sitter man gärna och tänker på hur det kunde varit...

Just nu känner jag mig ganska vilsen och förvirrad men med tiden lär jag mig antagligen tacklas med detta också. 

Jag kan ju inte ändra det som varit. Och jag är mer än nöjd över livet jag har. Men det stoppar inte hjärnan ifrån att fundera på hur det kunde ha varit. Om tillfällena hade varit olika, människorna på andra platser, kunskapen i rätt skede.

Många tankar som snurrar omkring nu helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: