2012-06-11 ? 06:11:00

Hejdå Sverige

Nu bär det äntligen av på semester! Sitter i bilen på väg mot Arlanda nu och som vanligt sitter man och tror att man glömt hälften av alla grejer när man i själva verket har dubbelt så mycket med sig än man behöver.

Men mobil, kamera, pass och kontokort är med. Det är väl viktigast och vi ska ju faktiskt till civilisationen så det som inte är med får helt enkelt inhandlas.

Destinationen skriver jag tyvärr inte ut än eftersom det är en överraskningsresa för Daniels kusin. Men dom flesta vet redan. Och för dom som inte vet så kommer jag att uppdatera när vi kommer fram. Wifi finns ju på rummet så det bör inte vara några problem.

Men jag skriver mer sen när vi kommer fram! Nu ska jag njuta av resan och hoppas vi kommer med alla plan.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: