2012-06-04 ? 13:05:00

Sista veckan

Dagarna rullar på och nu är det jobb idag, studenten imorgon sen jobb onsdag till och med lördag. Sen är det hela 2 veckor ledigt för min del! Ska bli så skönt att få stanna upp och ta det lite lugnt, även om det bär iväg på söndagen eller början på veckan så är det skönt. För jag vet ändå att när jag kommer hem sen så har jag nästan en hel vecka ledigt kvar. Däremot får vi väl se vad som händer då. Ingenitng är bestämt men planer finns alltid! 

Sen studenten i morgon ja, ingen aning och när var och hur. Men min mamma ska få sig ett samtal om en liten stund så ska jag ta reda på. 

Sen får vi väl se hur det blir med resten av jobbveckan. Antagligen blir det som vanligt och sen på fredag kanske det bär iväg ut med kolegorna för en after work någontans i Uppsalas vimmel. Ska bli kul att umgås civilt och inte känna pressen från jobbet för en stund. Dessutom att kunna lära känna människorna på andra sidan jobbet. Ser verkligen fram emot det även om jag slutar sent...

Men det blir i slutet på veckan, än så länge är det bara början och mycket annat att tänka på!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: