2012-06-06 ? 12:28:00

Studenten

Igår tog min käre bror studenten. Dom fick fint soligt väder och lagom varmt.

Massa fix och trix behövdes så som tårta, cake pops present och blommor. Men allt slutade bra och nu är ännu en milstolpe avklarad. Alla tre barn i familjen Andersson är härmed studenter och förhoppningsvis mogna nog för framtiden.

Va s mysigt att vara hemma och umgås med familjen som förut. Även om det var lite olikt sig. Varken min syster, farfar och mormor va där men det fick gå bra ändå. Jag vet att både farfar och mormor va med oss ändå. Och Sandra ringde och grattade också. Men det börjar kännas så tomt när man kommer hem nu och jag vill inte veta hur det kommer bli i framtiden... 

Men nog om det! Nu gläds jag åt Stefan som tagit studenten i stället. Grattis!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: