2012-03-07 ? 23:31:00

God natt

Efter att ha städat sen jag kom hem runt kl 8 så känner jag att jag gjort mig förtjänt av en god natts sömn. Krypa ner i sängen och invänta Daniel som borde komma hem om en timme eller så.

Egentligen hade jag velat vara vaken och gjort allt sånt som jag borde göra. Jag borde ätit någonting också. Men jag hade ingen ork att svänga ihop någonting heller. Spel det för bli morgondagens problem. Nu ska jag bara mysa ner mig och hoppas att jag inte väcks av mobilen imorgon.
Kommentarer
Sanna

Sv sv: Men oj! Visste inte att du jobbade SÅ mycket. Det låter ju sjukt jobbigt.. Ja, man måste ju få lite ledigt också med jämna mellanrum. Stäng av mobilen ;) säg att den laddade ur vetja så du inte behöver vicka på varje ledig dag du har :)

2012-03-08 @ 07:56:46
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: