2012-03-06 ? 14:07:00

Lägesraport

Det verkar som mitt liv just nu är inne i en sån där fas med händelselösa dagar som bara avlöser varandra. Jag vet inte vilket datum eller veckodag det är, det enda jag vet är om jag jobbar eller inte. Och för tillfället är det väldig mycke jobb... 

Dock har jag hunnit ta tag i lite här hemma. Städar för fullt när jag väl är hemma. Dock står jag vi valet och kvalet om hur vi vill ha det här hemma. Sovrummet har stannat av för att jag inte vet vilken färg jag vill ha på listerna vid trumman, bruna eller vita?

Fotandet har stannat av lite nu också när våren är påväg, slask och grått är inte så inspirerande även om jag införskaffade i ett nytt objektiv här förra månaden. Men blir det liiite varmare och finare så ska jag ta mig en dag ledigt och sen bara åka iväg någonstans med kameran och hjärtat. 

Sugen på att ge mig på en porträttfotografering något tag också, men det får bli när jag får tag i någon som inte skyr kameran! 

Annars är det inte så mycke som händer, finns bara lite funderingar om ifall jag ska ta tag i mig själv och acceptera erbjudandet om hjälp med uppstart av ett eget företag. Men för det behöver jag se över alla utgiter jag har för att komma dit, vilket känns som ett ganska stort uppdrag just nu. Men vi får se vad framtiden erbjuder! 

Nu blir det att svida om och sen dra ner till bussen för en tripp till jobbet på ca 5 timmar...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: