2012-03-07 ? 20:13:00

Nytt liv

Jobbat idag igen, länre än det egentligen var planerat och samma sak blir det i morgon. På fredag är jag äntligen ledig. Om nu ingen är sjuk så jag måste jobba, men jag funderar samtidigt på att låta bli mobilen, låta den vara på ljudlöst eller till och med stänga av den. För jag måste faktiskt också få vara lite ledig. 

Just nu känner jag faktiskt för att börja ett nytt liv, börja träna, äta sundare och ta tag i sånt som JAG verkligen vill!

jag vill börja bygga upp en liten verkstad här hemma, starta upp en hemsida och få göra någnting jag verkligen tycker om. Men samtidigt känns det så svårt och så ansträngande att jag hela tiden drar mig för att göra det som är nödvändigt.

Jag måste skriva ner en lista i prioritetsordning på saker som måste komma hem, söka vidare med namnideér och se att allt sånt stämmer med stavningar och synonymer.

Men början på en önskelista har jag i alla fall tänkt ta tag i. Se vad jag behöver och hur mycket jag måste lägga ut. Sen ska det skissas ideér och verkställs!

Men just nu får det skjutas på en stund. För först är det hemmet som måste få sig en makeover. Det ska städas, plockas bort onödigt grejs och göras allmänt fint. Men för att hinna med det måste jag få vara ledig!
Kommentarer
Sanna

Spännande med egen verkstad! :) Är det smyckestillverkning du tänker satsa på då eller är det något annat? Vet hur du känner förresten med att inte orka med det man skulle vilja göra... Så kände jag mig också förut, innan jag började dricka Aloe Vera för då blev jag piggare :) Nu har jag börjat med en grej som heter ARGI+ också och den har gjort så att jag är ÄNNU piggare och orkar ÄNNU mer :D det är ett vitamintillskott med L-arginin, C, D, K, B6, B12 och folsyra plus en pulverblandning av massa superfrukter som typ granatäpple :) värsta najsa grejer! :D

2012-03-07 @ 21:43:15
URL: http://mittsannajag.webblogg.se/
Ulrika

Vad duktig du är Sofia!! :) Guten nacht ;)

2012-03-08 @ 00:15:24
URL: http://uzzikuzzi.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: