2012-03-20 ? 20:04:00

Uppgradera

Sitter och njuter av min sista lediga dag den här veckan. Min andra och sista... 
Och vad har jag gjort under min ledighet då? Svaret är INGENING. Eller ja, ingenitng speicllet. Bara varit och tagit det lugnt. Men jag kände att jag behövde det! Nu blir det en veckas jobbande och sen får vi se hur ledigheten ser ut nästa vecka. 

Det jag gjort under dom här två dagarna är att städat ur datorn, mycke damm och sånt i den så det va nödvändigt, sen har jag också fått hjälp att få in nytt photoshop cs5 i den så det har jag suttit och trixat lite med. Mycket roligare och bättre än cs2'an jag hade innan.

När vi fick hjälp att få in ps så fick vi också lite tips om att uppgradera datorn till någonting nytt och frächt. Dock får vi se om det blir så eller om den här får klara sig ett tag till. Dock skulle det ju vara nice! Och med kollandet på dator blev jag sugen på att införskaffa i nya kamera grejer! Bland annat stativ, blixt och väska... Men det vet jag inte heller när det blir av, känns ju som pengarna borde gå till nyttigare saker än leksaker av olika slag. Dessutom måste jag söka lite på precis vad jag ska ha samt var jag ska beställa ifrån. 

Sen har jag kollat lite på smidesgrejer också, men där fick jag ett bakslag när trissorna inte var tillräckligt stora. Så det måste jag leta efter också...

Mycke just nu. Men nu ska jag njuta av de få lediga timmar som jag har kvar innan imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: