2012-03-08 ? 21:31:00

Människor alltså

Som jag misstänkte, min lediga dag imorgon blev allt annat än ledig. Och det va ju inget litet pass man fick heller! 6:50-16:45 om jag inte minns helt fel. Men sen jobbar jag bara lördagen också och sen SKA jag vara ledig. Det spelar ingen roll om jobbet håller på att gå under, jag SKA vara ledig. 

Men men, annars har det inte hänt så mycke idag, inte mer än att vi träffade några gamla vänner som vi haft en tvist med. Ingenting som tyvärr gick att lösa med vänskapen i behåll. Men det visade bara vilka vänner dom var, och nu ska vi gå vidare och tyvärr hoppas jag att våra vägar inte korsas längre. FB finns dom inte kvar på och heller inte mobilen. 

Det va som jag sa till Daniel. Dom vänner vi har, det är dom som sätter guldkant på vårt liv. Och dom här vännerna har vi tyvärr fått inse är dom som frenetiskt putsar bort guldkanten igen! Vi kommer må bättre som det blir nu. 

Vi kommer gå vidare och värdesätta dom sanna vänner vi har istället!
Det enda som är jobbigt är att vi har några gemensamma vänner och att Daniel jobbar på samma ställe, men det kan man fixa.

Men nu ska jag inte lägga ner fler tankar på dessa människor! Har ändå aldrig riktigt tyckt om dom!
Kommentarer
ulrika

Bra att ni vågar säga upp vänskapen också!! Det ska kännas bra och roligt att umgås med någon :)

2012-03-09 @ 22:30:07
URL: http://uzzikuzzi.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: