2012-03-12 ? 05:55:00

Visstid

Sådär, nu va min lediga dag över. Gick så snabbt att jag inte ens han fatta att jag var ledig, och nu är den över...
Förhoppningsvis är jag ledig imorgon igen men man kan ju aldrig vara riktigt säker. Men jag känner att jag skulle nog behöva vara lite mer ledig. Skulle behöva städa mer och bara vila ut mig också för den delen. Men det får jag väl ta senare. 

Nu blir det i alla fall till att jobba öppning idag, och sen förhoppningsvis vara ledig imorgon för sen blir det jobb onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag... 6 dagar den här veckan också med andra ord.
Det kanske blir många dagar men det är så hattit och dant att jag ändå bara kommer upp i 40 timmar. Eller ja, bara och bara förresten. Som jag sagt förut, jag är bara visstidsanställd, vid behovsanställd och snacka om att det finns behov!

Nej nu blir det att göra sig klar och sen åka iväg och se glad och pigg ut även om man inte är det!
Kommentarer
Johanna

Dem kanske borde anställa dig på heltid om det behövs så mkt personal? :P

2012-03-12 @ 06:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: